تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک سرشناس فضای مجازی بازیگر شد + فیلم

کودک سرشناس فضای مجازی بازیگر شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی کلیپی به همراه اطلاعات جزئی در فضای مجازی منتشر شده که از ورود امیر عباس معروف فضای مجازی به عرصه هنرپیشگی خبر می‌دهد.

اطلاعاتی که در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد قرار است امیرعباس در سریالی به نام تحت تعقیب بازی کند. جزئیات بیشتری در این باره ارائه نشده است.

 امیر عباس   چندی پیش از محمدرضا گلزار به خاطر اینکه وی را وارد دنیای بازیگری نکرده، گله‌مند بود. باید منتظر ماند و دید او موفق می‌شود دنیای بازیگری را تجربه کند یا خیر.

قسمتی از بازی وی در تیزر منتشر شده توسط کاربران را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

امیر عباس کچلیک هم بازیگر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک سرشناس فضای مجازی بازیگر شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..