تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان درد‌ها و بیماری‌ها به ضرب چکش+فیلم

درمان بیماری‌ها و درد‌ها به ضرب چکش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا روشهای عجیب و غریب درمانی به شکلی قارچ گونه در حال رشد هستند، شیوهایی که بعضا با هیچ اصول پزشکی مطابقت نداشته و اصطلاحا خیلی از آنها " من درآوردی" هستند.

اکثر این روشها هیچ ثمره درمانی برای برای بیماران نداشته و دردی از آنها درمان نمی‌کند و تنها راهی است برای درآمدهای هنگفت که با استفاده از سادگی برخی بیماران بوجود آمده و به جیب کلاهبرداران سرازیر می شود.


یکی از این شیوه های درمانی عجیب و غریب که به نظر می رسد در هند به تازگی رواج پیدا کرده، چکش درمانی است، به این صورت که بیمار روی زمین خوابیده و با چکش به ناحیه ای از بدن او که درد می کند، ضربه وارد می آورند.

قسمتی از این شیوه درمانی عجیب را در فیلم زیر مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

 عجیب ترین روشهای درمان بیماری ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان درد‌ها و بیماری‌ها به ضرب چکش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..