تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک نقطه+فیلم

عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک کلبه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 4 تروریست از  اعضای گروهک داعش که درون کلبه ای در یکی از روستاهای جنوب غربی روسیه پنهان شده بودند تا برای عملیات تروریستی آماده شوند، توسط ماموران ویژه ردیابی شده و در محاصره قرار گرفتند. کمی پس از شروع تیراندازی از طرف ماموران امنیتی، تروریستها که خود را در خطر دیده و راهی برای فرار پیش روی خود نمی‌دیدند، از ترس اسارت خود را منفجر کردند.

یکی از ماموران پلیس فدرال گفت: ما به آنها فرصت دادیم تا خود را تسلیم کنند اما آنها فقط نام اسلام را با خود یدک می کشند و خودکشی آنها برخلاف قوانین اسلام واقعی بود.

پس از انفجار انتحاری، نیروهای امنیتی ادواتی از آنها کشف کردند که در ادامه می توانید آنها را به همراه فیلمی از لحظه انفجار تماشا کنید.

عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک نقطه+فیلم

عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک نقطه+فیلم

عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک نقطه+فیلم

اتنهای پیام/

 منفجر شدن همزمان 4 تروریست انتحاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات انتحاری همزمان 4 داعشی در یک نقطه+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..