تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد

۵۸۷۶۶۰

۱۷۰  بازدید

ما فکر می‌کنیم سگ‌ها و گربه‌ها تن‌ها حیوانات خانگی هستند که می‌توانند ما را بخندانند، اما هنرمند «اما وارد» به ما نشان می‌دهد که اشتباه می‌کنیم.

برترین ها: ما فکر می‌کنیم سگ‌ها و گربه‌ها تن‌ها حیوانات خانگی هستند که می‌توانند ما را بخندانند، اما هنرمند «اما وارد» به ما نشان می‌دهد که اشتباه می‌کنیم. او در مجموعه‌ای مختصر از تصاویر سرگرم کننده، از آفتاب پرست خانگی خود درحالیکه اشیای مختلف را نگه داشته عکاسی کرده اند. او با این توضیح که «هرچیزی که به او بدهید نگه می‌دارد» تصاویری از این موجود سبز با شمشیر و سلاح‌های کوچک منتشر کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرد و الهام بخش سایر افراد شد که چنین تصاویری از حیوانات خانگی خود نمایش دهند. عکس‌های جالب او را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد  هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرچیزی که به این آفتاب پرست بدهید نگه می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..