تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند آدم‌خوار در آفریقای جنوبی دستگیر شدند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی که عضو یک باند شرور آدم خوار در آفریقای جنوبی بود با حضور در اداره پلیس این کشور به جرم خود اعتراف کرد. وی در حالی  یک پا و یک دست انسان را تحویل پلیس شهر " استکورت "  داد که گفت از خوردن گوشت بدن  انسان خسته شده است. بعد از اعتراف وی، پلیس به همراه این مرد در خانه اش حضور یافت و بقایای دیگری ازاعضای بدن انسان را پیدا کرد.

یک باند آدم خوار در آفریقای جنوبی دستگیر شدند + تصاویر

این مرد که از سوی مردم محلی به عنوان یک دعانویس شناخته می شود مظنون به آزار و اذیت و قتل چندین زن است. پلیس در این رابطه دو مرد دیگر را نیز که متهم به قتل و آدم کشی هستند بازداشت کرده است. پلیس همچنین فرد چهارمی را نیز که متهم به نگهداری اعضای بدن انسان است دستگیر کرده است.

اعضای این باند شرور 22، 29، 31 و 32 ساله هستند. هر چهار عضو این باند آدم خوار در بازداشتگاه پلیس بسر می برند و قرار است دادگاه آنها هفته آینده برگزار شود.

یک باند آدم خوار در آفریقای جنوبی دستگیر شدند + تصاویر

سخنگوی پلیس در این خصوص گفت : "سه عضو این باند شرور متهم به آدم‌کشی و خوردن اعضای بدن انسان هستند و عضو چهارم متهم به نگهداری اعضای بدن انسان است. تحقیقات ما در این خصوص ادامه دارد و احتمال می رود که جسد های بیشتری در این خصوص کشف شود".

انتهای پیام/

دستگیری باند آدم‌خوار آفریقای جنوبی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند آدم‌خوار در آفریقای جنوبی دستگیر شدند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..