تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار کنترل کامپیوتر از راه دور تا دانلود آنتی ویروس کم‌حجم

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 دانلود WiFi Manager Premium 4.1.4 ؛ مدیریت شبکه های بی سیم در اندروید 

نرم افزار WiFi Manager Premium یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مدیریت وای فای است. با استفاده از ویجت های این برنامه در صفحه اصلی می توانید اطلاعات دقیق مربوط به اتصال را مشاهده و یا شبکه ی خود را با شبکه را تعویض کنید و در عین حال نقطه ی دسترسی به وای فای را نشانه گذاری کنید. همچنین میتوانید به صورت خودکار شبکه های وای فای را اسکن وشبکه خود از بین چند شبکه تنظیم شده به بهترین آنها تغییر دهید.

دانلود WiFi Manager Premium 4.1.4 ؛ مدیریت شبکه های بی سیم در اندروید

 دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید

 مدیریت سخت افزار گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است. کاربران همیشه می‌خواهند بهترین و بیشترین دسترسی را به بخش سخت افزاری گوشی هوشمند خود داشته باشند. بخش هایی مثل سی پی یو ، رم و باتری که از مهمترین قطعات یک گوشی محسوب می‌شوند همواره مورد توجه کاربران بوده اند. اما نرم افزار Powerful System Monitor این امر را برای کاربران سهولت می‌بخشد و به آنها اجازه می‌دهد که اخرین وضعیت استفاده از سی پی یو ، رم و باتری خود را ببینند و آن را مدیریت کنند.

 دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود TeamViewer for Remote Control v12.3.7343 ؛ برنامه کنترل کامپیوتر با اندروید از راه دور

نرم افزار TeamViewer برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور به روش وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت است. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار ، رایانه‌های خود را به شکلی با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوای رایانه او دسترسی داشته باشد.

دانلود TeamViewer for Remote Control v12.3.7343 ؛ برنامه کنترل از دور کامپیوتر با اندروید

دانلود Hourly chime PRO 5.0.1 ؛ برنامه مدیریت زمان و برنامه ریزی

برنامه ریزی و تنظیم هدف در زندگی انسان موضوع بسیار مهمی است. هرچند برنامه ریزی دقیق و رسیدن به همه اهداف ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، اما امروزه همه امور با کمک تکنولوژی راحت تر شده است. نرم افزار Hourly chime PRO ، نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند برنامه ریزی منظمی در راه رسیدن به هدفتان داشته باشید و همواره این امور به یادتان بماند. این نرم افزار با ذخیره اهداف و برنامه های شما، آنها را سر موقع یادآوری می‌کند و مانند یک منشی به شما کمک می‌کند تا اهدافتان را فراموش نکنید.

دانلود Image Converter 5.81 ؛ تبدیل فرمت های عکس به یکدیگر

دانلود 1.3.7 Power Security AntiVirus برای اندروید؛ آنتی ویروس قدرتمند،کم حجم با آپدیت رایگان

گوشی‌های هوشمند همیشه نیازمند یک نرم‌افزار امنیتی برای مقابله با تهدیدات، ویروس ها و باج افزارها هستند. Power Security AntiVirus Clean یک آنتی ویروس قدرتمند است که با وجود قدرت بسیار بالا در برابر  ویروس ها، بدافزار ها و نرم‌افزارهای جاسوسی، حجم بسیار کمی دارد و از این نظر برای گوشی های با حافظه کم نیز بسیار مفید است.

دانلود 1.2.24 Power Security AntiVirus برای اندروید؛ آنتی ویروس قدرتمند،کم حجم با آپدیت رایگان

دانلود Image Converter 5.81؛ تبدیل فرمت‌های عکس به یکدیگر

با استفاده از نرم افزار Image Converter 5.81 می‌توانید به راحتی فرمت تصاویر را به یکدیگر تبدیل کنید، این برنامه با پشتیبانی از فرمت های رایج مانند: png ،jpg ،gif ،bmp و ...  به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل فرمت تصاویر مطرح شده است. برنامه ایمیج کانورتر قادر است به صورت گروهی، تصاویر مورد نظر را به فرمت دلخواه شما تبدیل کند. Image Converter یک برنامه ی درجه یك برای تبدیل فرمتهای فایل عكس برای دستگاه شما خواهد بود.

دانلود Image Converter 5.81 ؛ تبدیل فرمت های عکس به یکدیگر

دانلود 3.3.0.16 Google Photos برای اندروید و ios/بهترین نرم افزار مدیریت تصاویر برای گوشی هوشمند

با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس ها و فیلم هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئو های شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.

 دانلود آخرین بروزرسانی نرم افزار google photos

 دانلود 6.6.5.31 SwiftKey Keyboard؛ محبوبترین کیبورد گوشی های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی 

SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه‌کلیدها برای اندروید است  که اوایل سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع  و هوشمند و آسان با قابلیت هایی از جمله: اصلاح مشکلات تایپی, پیش بینی کلمات , پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است. صدها پوسته جذاب و بسیار زیبا را نیز می‌توان از ویژگی های دیگر این صفحه کلید برشمرد.

دانلود SwiftKey Keyboard؛ محبوبترین کیبورد اندروید با پشتیبانی از زبان فارسی

 دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 7.38 ؛ برنامه یادآوری زمان مصرف دارو 

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.

نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود دانلود SIM EXTREME FLIGHT 3.1، بازی شبیه ساز پرواز

بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خود را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی‌ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی جذاب SIM EXTREME FLIGHT یکی از بازی‌هایی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. این بازی شبیه‌سازی یک جنگ هواپیمایی تمام عیار است و هیجان آن هیچوقت شما را رها نمی‌کند. شما در حالی که کنترل یک هواپیما را بر عهده دارید به مواضع دشمن حمله و آنها را نابود می‌کنید.


دانلود SIM EXTREME FLIGHT 3.1 - بازی شبیه ساز پرواز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار کنترل کامپیوتر از راه دور تا دانلود آنتی ویروس کم‌حجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..