تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارس جم صدرنشین شد؛ استقلال در رده پانزدهم!

۵۸۷۸۷۹

۲۱۹  بازدید

پارس جنوبی با بردی که مقابل استقلال خوزستان بدست آورد با 13 امتیاز بالاتر از پرسپولیس ایستاد و استقلال تهران هم با 4 امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد.

خبرگزاری فارس: هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور امروز پیگیری شد و سیاه جامگان و نفت به تساوی یک بر یک رسیدند، پیکان با یک گل فولاد را شکست داد تا اولین برد مجید جلالی در لیگ این فصل رقم بخورد و استقلال خوزستان با یک گل مغلوب پارس جنوبی جم شد.

بر این اساس پارس جنوبی 13 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی رسید و پرسپولیس با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

استقلال هم که در این هفته با دو گل مغلوب پدیده شد با تساوی نفت تهران و پیروزی پیکان با 4 امتیاز به رده پانزدهم سقوط کرد.

تنها تیمی که از استقلال کمتر امتیاز گرفته گسترش فولاد تبریز است که با یک بازی کمتر 3 امتیازی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارس جم صدرنشین شد؛ استقلال در رده پانزدهم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..