تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشق شهرت جوان خام، فاجعه آفرید + تصاویر

عشق شهرت جوان خام، فاجعه آفرید + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان خامی که به همراه دوستانش قصد داشت از رانندگی با سرعت زیاد ویدئویی تهیه کرده و در اسنپ چت منتشر کند خود را به دردسر بزرگی انداخت.  در اثر از دست دادن کنترل، خودروی سیتروئن C3 ، این جوان ساله به دیوار بتنی برخورد کرد و موجب مرگ دوستش شد. " ارنست پیدلی "، دوست 18 ساله او در صحنه حادثه جان باخت و 2 دوست دیگر او نیز مجروح شدند.

گفته می شود این جوان  که با سرعت 100 کیلومتر در ساعت  حرکت می کرد  به شدت به دیوار بتنی که ضخامت آن حدود 40 سانتی متر بوده برخورد کرده است. او پس از گذراندن تعطیلات در ولز در راه بازگشت به منزلش در منچستر بود که این حادثه رخ داد. ویدئویی که پس از ریکاوری تلفن همراه یکی از دوستان او به دست آمده  نشان می دهد لحظاتی قبل از حادثه، دوستانش او را تشویق می کنند تا با سرعت بیشتری رانندگی کند.

گفتنی است؛ این جوان خاطی که مرگ غیرعمدی دوستش را در این حادثه رانندگی پذیرفته، به 4 سال زندان محکوم خواهد شد. او همچنین از رانندگی به مدت 5 سال محروم خواهد شد.

انتهای پیام/

عشق شهرت، بلای جان نوجوان خام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشق شهرت جوان خام، فاجعه آفرید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..