تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه عجیبی که یک قاری هنگام تلاوت قرآن با آن رو به رو شد + فیلم

صحنه عجیبی که یک قاری هنگام تلاوت با آن رو به رو شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک قاری قرآن در مجلس تلاوت قرآن در استان الشرقیه مصر، در پایان تلاوت خود با واکنش غیرمنتظره ای از طرف یکی از حضار مواجه شد.

زمانی که تلاوت  قاری به پایان رسید، مستمعین در مجلس، او را احاطه کردند و از وی خواستند تلاوتش را از سر بگیرد، اما در این میان یکی از آنها برخورد بسیار متفاوتی داشت.

او با چاقو  قاری را تهدید کرد که هرچه سریعتر دوباره کار خود را شروع کند در غیر این صورت خودرواش را خط‌خطی خواهد کرد. قاری قرآن نیز با دیدن این صحنه مجبور شد تلاوت قرآن کریم را از سر بگیرد و سوره فاتحه را قرائت کند.

انتهای پیام/

اقدام عجیب یک مرد در مجلس تلاوت قرآن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه عجیبی که یک قاری هنگام تلاوت قرآن با آن رو به رو شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..