تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدی مجری شبکه خبر درباره یک آگهی +عکس

هشدار جدی مجری شبکه خبر درباره یک آگهی عجیب+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر با انتشار تصویری از یک آگهی عجیب با موضوع کمک به بیماران از مردم ایران درخواست کرد به هیچ عنوان بدون تحقیق به اینگونه آگهی ها اعتماد نکنند.

المیرا شریفی مقدم در پست اینستاگرام خود نوشت:

بتازگی آگهی های عجیبی نزدیک دستگاههای عابربانک یا دیوار خیابانها دیده میشود که کودکان بیمار را بهانه کرده اند برای دریافت کمک یا درحقیقت کلاهبرداری! همین آگهی که مشاهده میکنید در پیگیری از مرکز طبی کودکان تکذیب شد و اینکه چنین بیماری بستری نبوده و نیست! حتی تعجب کردند که ایرانیان مقیم خارج هم تماس گرفته اند برای واریز کمک! ایرانیها رئوفند و دلسوز، کلاهبرداران هم از همین موضوع سوءاستفاده میکنند.

با دیدن این نوع آگهیها ، یا در خیابان یا در فضای مجازی ،یا پیجهای داخل اینستا که ادعای بیماری و سرطان دارند و طلب کمک آن هم فقط نقدی میکنند ،به هیچ وجه اعتماد نکنید و بدون تحقیق و کسب خبر موثق ، پولی واریز نکنید. درمدت چندماهی که با شما کارهای خیر انجام دادیم به وفور از این دست کلاهبرداریها دیدم که میلیونها تومان پول از مردم در قالب کمک دریافت کرده اند.

هشدار جدی مجری شبکه خبر درباره یک آگهی عجیب+عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی المیرا شریفی مقدم درباره یک آگهی تقلبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدی مجری شبکه خبر درباره یک آگهی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..