تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان، چهره واقعی خود را نشان داد

ساعت24 -رهبر جنبش انصار الله یمن ضمن محکوم کردن جنایت امروز عربستان در صنعا، تأکید کرد که این گونه اقدام‌ها چهره واقعی دشمن و حامیان آن‌ را نشان داد.

رهبر جنبش انصار الله یمن جنایت امروز عربستان سعودی در استان صنعا را محکوم کرد.

بنابر اعلام شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی در واکنش به جنایت ائتلاف عربستان سعودی در شهرستان ارحب، اظهار داشت: «کشتار مردم در ارحب، چهره واقعی دشمن، اقدامات و توطئه‌های آن را به مردم یمن نشان داد».

رهبر انصارالله یمن به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان حادثه ارحب تسلیت گفت.

وی ادامه داد: «مشکلات همه ما متجاوزمان به یمن بوده و نبرد ما ما آن‌هاست و نباید به اجازه داد دشمن بتواند توطئه‌های خود در یمن را اجرا کند».

الحوثی از انصار الله، نیروهای متحد و  کنگره خلق یمن، حزب علی‌ عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن به مسئولیت خود در قبال آینده پایبند باشند و از تلاش‌های دشمنان غافل نشوند.

وی درباره تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه بین نیروها و احزاب یمن هشدار دارد.

ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی در حمله هوایی به خوابگاهی در شهرستان ارحب صنعاء، بیش از 46 غیر نظامی را کشت و  چندین نفر را زخمی کرد.

وزارت خارجه ایران در واکنش به این جنایت عربستان، آن را محکوم کرد و خواستار رسیدگی سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی به کشتار غیر نظامیان در این حملات شد.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان، چهره واقعی خود را نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..