تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج و برنامه هفتمین روز مسابقات دانشجویان جهان

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در پنجمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.


برنامه ورزشکاران ایران در روز پنجشنبه دوم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تکواندو

رامین حسین قلی زاده در وزن منفی 74 کیلوگرم از ساعت 10:36 صبح به مصاف حریفان خود می رود.

فرشاد قیاس شندی در وزن مثبت 87 کیلوگرم از ساعت 9 صبح بر روی شیاپ چانگ با حریفان خود مبارزه می کند.

رامین حسین قلی زاده در پیکار نخست خود نماینده آرژانتین را 11 بر 3 شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.او در این مرحله با نتیجه 31 بر 10 از سد نماینده کانادا گذاشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

فرشاد قیاس شندی در مبارزه نخست خود 24 بر صفر نماینده فیلیپین را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.او در این مرحله نتیجه را 12 بر 11 به نماینده جمهوری آذربایجان واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

والیبال

تیم ملی کشورمان از ساعت 15 به مصاف تیم ملی سوئد می رود.

در حال تکمیل....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج و برنامه هفتمین روز مسابقات دانشجویان جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..