تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خانه عروسک» در تئاتر باران به صحنه می‌رود

خبر شب**** «خانه عروسک» در تئاتر باران به صحنه می‌رودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی، نمایش «خانه عروسک» اثر مشهور هنریک ایبسن با دراماتورژی مهدی حسینی از روز یکشنبه 12 شهریور ماه با کارگردانی سعید حشمتی در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

نیلوفر پارسا، شهریار فرد، مهدی حسینی، تیام منیری، رامین مسیبی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش نیز به این ترتیب هستند: طراح صحنه و لباس: پوریا اخوان، طراح نور: میلاد ابراهیمی، طراح گریم: سمیه فرهانی، ساخت و انتخاب موسیقی: پیمان شیرپور، دستیار کارگردان: سوگل ایرانپور، مشاور رسانه: مریم رودبارانی, طراح صحنه: سعید حشمتی، طراح لباس: الهی لطفی، طراح نور: رسول طاهربخش، ساخت تیزر: محسن لبافی، عکس: محمود پیری، رامین زمین پیما، سارا کلوند

خانهٔ عروسک یا عروسکخانه نمایشنامه‌ای است از هنریک ایبسن (۱۸۲۸-۱۹۰۶) شاعر، نمایشنامه‌نویس و درام نویس نروژی که در سال ۱۸۷۹ نگاشته شد و در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های بسیاری خوانده می‌شود. عروسک‌خانه داستان بیرون آمدن از توهم و طغیان زنی به نام «نورا» را شرح می‌دهد.

نمایش «خانه عروسک» با کارگردانی سعید حشمتی از 12 شهریور ماه از ساعت 17 در تئاتر باران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اجرای نمایش خانه عروسک از هفته دوم شهریور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خانه عروسک» در تئاتر باران به صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..