تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتلی زیبا و شناور در دل دریا + فیلم

هتلی زیبا و شناور در دل دریا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیلی‌ها عقیده دارند اگر در سفر هتل و اقامتگاه خوبی نداشته باشیم سفر را به خود و همراهانمان خراب کرده ایم. در مقابل افرادی هم بر این عقیده‌اند که محل اقامت اصلا مهم نیست و هر جایی می توان چادری برافراشت و برای سفر تنها کوله باری سبک کافی است.

اما گاهی هتل های لوکس و اقامتگاه‌های منحصر‌به‌فرد انسان را مشتاق‌تر به سفر می‌کنند. نمی دانیم از نظر شما چه نوع هتلی اقامتگاه خوب به حساب می آید و کدام مسافرخانه بد و زشت است اما مطمئنیم هتلی که امروز قصد معرفی  آن را داریم از بهترین اقامتگاه های جهان است.

هتل مقصد ما مانتا نام دارد و در یکی از بهترین و زیباترین جزایر قاره ی آفریقا یعنی پمبا ساخته شده؛ جایی بکر با چشم اندازی به اقیانوس  هند و جنگل و باغ های پاکیزه. هر آنچه برای یک اقامت آرامش‌بخش و رمانتیک احتیاح دارید اینجا مهیاست و به جرأت می گوییم که از برترین مقاصد رمانتیک در قاره آفریقا به حساب می آید.

این هتل اتاق های شناور و زیر آبی جالبی دارد که تا فاصله ۲۵۰ متری از ساحل قرار دارد و شبی 1500 دلار یا بیش از 5 میلیون اجاره داده می‌شود.

در زیر می توانید فیلمی از این هتل را مشاهده کنید.

 

 انتهای پیام/

در این هتل به اعماق دریا سفر کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتلی زیبا و شناور در دل دریا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..