تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندترین و شگفت‌انگیزترین پل فولادی جهان + تصاویر


بلندترین شگفت انگیز ترین پل فولادی جهان در چینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بلندترین پل فولادی جهان در شهر «یان» چین قرار دارد. این پل به دلیل ارتفاع 2500 متری  و ساختار مارپیچی‌اش به «ترن هوایی» شهرت یافته است. این سازه  دارای ابعاد ساختاری شگفت و باورنکردنی است و به گونه‌ای طراحی شده که از طریق کوه‌های شهر«یان» به بزرگراه  متصل می‌شود.

نمای زیبای این جاده، مسیر طولانی آن را کوتاهتر جلوه می‌دهد و باعث می‌شود  رانندگان کمتر دچار خستگی و خواب آلودگی شوند. این پل در بالای دریای شهر یان به طور معلق قرار گرفته است. از اینرو تماشای آن همان اندازه که زیبا و چشم نواز است، دلهر‌ه‌آور و ترسناک نیز هست. ساختار آن واقعا تصویر یک ترن هوایی را  در ذهن تداعی می‌کند. 

تصاویر و ویدئوی این شاهکار معماری در زیر ارائه شده است.

 

 بلندترین و شگفت انگیز ترین پل فولادی جهان در چین

بلندترین و شگفت انگیز ترین پل فولادی جهان در چین

 

انتهای پیام/

پلی شگفت انگیز معروف به ترن هوایی در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندترین و شگفت‌انگیزترین پل فولادی جهان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..