تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدير كل جديد روابط عمومی صدا و سيما منصوب شد

مديركل جديد روابط عمومي صداوسيما منصوب شدبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ با حكم رئيس سازمان صدا و سيما، محمد حسين رنجبران به سمت مديركل روابط عمومی سازمان صداوسيما منصوب شد.

متن حكم دكتر علی عسكری برای انتصاب مدیر كل روابط عمومی صدا و سیما به شرح زیر است:


جناب آقای محمد حسین رنجبران

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند فرهنگی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حكم به سمت «مدیركل روابط عمومی سازمان صدا‌و‌سیما» منصوب می‌شوید.

باز مهندسی مأموریت‌ها به‌ منظور برخورداری از نظامی كارآمد، منسجم و حرفه‌ای؛ تلاش برای افزایش كیفی ضریب نفوذ رسانه ملی؛ ارائه مستمر دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبان به منظور ارتقای عملكرد حوزه‌های پیام در راستای حفظ مرجعیت رسانه ملی؛ صیانت از استقلال رسانه با پاسخگویی به موقع به سوالات و نیازهای اطلاعاتی جامعه؛ همكاری و تعامل مناسب با رسانه‌های مكتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی؛ تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات برون‌سازمانی با هدف تعامل سازنده و فعال با سازمان‌ها و نهادها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی؛ برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات همكاران؛ تلاش برای كمك به حفظ روحیه انقلابی و جهادی سازمان؛ ایجاد ساز و كار مناسب برای ارتقای فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همكاران و خانواده‌های محترم آنان از جمله ماموریت‌های شما است.

لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دكتر داوود نعمتی‌اناركی در مدت تصدی این مسئولیت تشكر و قدردانی نمایم.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی مسئلت دارم.


علی عسكری - رئیس سازمان

شایان ذكر است؛ محمد حسین رنجبران بیش از ده سال خبرنگار حوزه‌های سیاسی سازمان صداوسیما بوده است. وی همچنین سمت هایی چون مدیركل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، مدیر روابط عمومی معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا وسیما، مدیر گروه اجتماعی و برنامه های مستند شبكه قرآن و معارف سیما، سردبیر گفتگوی ویژه خبری را عهده دار بود. رنجبران همچنين  تهیه كننده و سردبیر و مجری برنامه دست خط شبكه پنج سیما و مجری و سردبیر برنامه شناسنامه شبكه سه سیما بود كه در اين برنامه ها با شخصیت های سیاسی كشور گفتگو كرده است.

انتهای پيام/

محمد حسين رنجبران مدير كل روابط عمومی رسانه ملی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدير كل جديد روابط عمومی صدا و سيما منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..