تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشک

 پیام رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشکبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی به‌ویژه جهادگران پزشک عضو این نهاد تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حفظ موهبت الهی سلامت در جامعه، مرهون تلاش مجموعه‌ای از انسان‌های فداکار، سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر است. در این شبکه پیچیده، بزرگ و بهم پیوسته که متشکل از موضوعاتی نظیر بهداشت و پیشگیری، تامین سلامت فیزیکی، عاطفی، ذهنی، محیطی، معنوی، شغلی و در نهایت درمان، احیاء و بازتوانی بیماران و آسیب‌دیدگان است، نقش پزشکان به عنوان ملجأ بیماران در آخرین حلقه از این زنجیره، بسیار برجسته و دارای اهمیت است.

فلسفه نام‌گذاری اول شهریور ماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا دلیلی بر اثبات این مدعاست؛ اگرچه این دانشمند اسلامی ایرانی به حوزه‌های مختلف علوم تبحر داشته، به طوری که از او بعنوان یک عالِم همه چیزدان یاد می‌شود، اما جَهد مثال زدنی و فداکاری وی برای سلامت جامعه عصر خود و نیز پیشرفت علم طب برای تمامی اعصار، باعث تجلی بیشتر این ستاره پرفروغ ایران در حوزه پزشکی شده است.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن اول شهریور ماه روز پزشک را به همه پزشکان عزیز بویژه همکاران تلاشگر پزشکم در جهاد دانشگاهی تبریک عرض کرده و یاد و خاطره پزشکان شهید و اساتید و معلمان گرانمایه و پیشکسوت آموزش پزشکی را که به دیار باقی سفر کرده‌اند، گرامی می‌دارم».

انتهای پیام/

رئیس جهاد دانشگاهی روز پزشک را تبریک گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..