تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی دیده نشده از همسر دوم ترامپ و دخترش + عکس

عکسی دیده نشده از همسر دوم ترامپ و دخترش+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور و میلیاردر آمریکایی که با اظهارات جنجالی و گاه نژادپرستانه خود، بحث و جدلهای فراوانی را در داخل و خارج از آمریکا به راه انداخته، زندگی پرفراز و نشیبی داشته است.

نخستین همسر وی، "ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل چک بود. ترامپ در سال ۱۹۷۷ با ایوانا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و یک دختر است.

ترامپ پس از جدایی از ایوانا با  مارلا ماپلز  (از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۹ ) خواننده‌ای که ۱۷ سال از خودش جوان‌تر بود ازدواج کرد. حاصل ازدواج ترامپ با مارلا ماپلز، دختری به نام تیفانی است که اکنون در عرصه مدلینگ  فعال است.

ترامپ پس از جدایی از مارلا ماپلز، مدت کوتاهی با کارلا برونی بود. برونی هم پس از جدایی از ترامپ، با نیکلا سارکوزی که در آن زمان رئیس جمهور فرانسه بود، ازدواج کرد. ترامپ پس از جدایی از همسر دوم، در سال ۲۰۰۵ با ملانیا کناوس مدل اهل اسلوانی ازدواج کرد.

در زیر می توانید تصویری نایاب  از همسر دوم ترامپ که 53 سال دارد  به همراه دخترش تیفانی را مشاهده نمایید.

عکسی دیده نشده از همسر دوم ترامپ و دخترش+عکس 

انتهای پیام/

تصویری از همسر دوم ترامپ و دخترش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی دیده نشده از همسر دوم ترامپ و دخترش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..