تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوزی برای عرضه «بازی تاج و تخت» در نمایش خانگی صادر نشده است

مجوزی برای عرضه «بازی تاج و تخت» در نمایش خانگی صادر نشده استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی در خصوص استفاده یکی از شرکت‌های فعال در حوزه vod از تصویر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» با رد اعطای مجوز برای عرضه این سریال اظهار داشت: سریال «بازی تخت و تاج« مجوز ندارد، رایت آن هم خریداری نشده و اساسا این سریال و آثار مشابه علاوه بر محتوای نامناسب با توجه به قوانین كپی رایت نیز غیر قابل خریداری برای عرضه در ایران هستند.

وی تصریح کرد: هیچ سایتی مجاز به عرضه این اثر و یا استفاده تبلیغاتی از سریال و آثار مشابه نیست و هیچ مجوزی هم از سوی دفتر نمایش خانگی سازمان سینمایی برای این منظور صادر نشده است. بنابراین بارگزاری این قبیل آثار تخلف آشكار است.

مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی تاکید کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده، به استناد ماده ٢ قانون نحوه مجازات مجموعه قوانین و مقرارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبه مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع ذیربط پیگیری و برخورد خواهد شد.

پارسایی در خاتمه اظهار داشت: كلیه سایت‌ها و موسسات vod دارای مجوز، موظف هستند همچون سایر موسسات ویدئو رسانه برای محتوای آثار برابر قوانین و مقررات از دفتر نمایش خانگی سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت كنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوزی برای عرضه «بازی تاج و تخت» در نمایش خانگی صادر نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..