تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متروسواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل + تصاویر

مترو سواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم شهر تهران با حضور احمدی معاون وزیر کشور و هاشمی استاندار تهران و نمایندگان مجلس در محل شورای شهر برگزار شد.

اعضای شورای شهر با رای به محسن هاشمی رفسنجانی وی را به ریاست شورای پنجم برگزیدند و محمدعلی نجفی را برای سمت شهرداری کلانشهر تهران انتخاب کردند.

اعضای جدید شورای پنجم شهر تهران پس از مراسم تحلیف و رای گیری‌ها، برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) راهی مرقد مطهر ایشان شدند.

الهام فخاری در سه پست توییتری عکس‌هایی از متروسواری اعضای شورای شهر تهران منتشر کرده و نوشته است: " هم‌اکنون با اعضای شورا در مترو ايستگاه امام خمینی، با مترو به مرقد بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران می‌رويم".

مترو سواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل+ تصاویر

مترو سواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل+ تصاویر

مترو سواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل+ تصاویر

انتهای پیام/

تصاویری از متروسواری اعضای شورای شهر پنجم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متروسواری اعضای جدید شورای شهر برای حضور در مرقد امام راحل + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..