تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ضد گلوله» بزودی از شبکه مستند پخش می‌شود

ضد گلوله از اوایل شهریور به روی آنتن می رودبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند مسابقه «ضدگلوله» پس از ماه‌ها تهیه و تولید در شهرک سینمایی دفاع مقدس، از چهارم شهریور روی آنتن می‌رود.

این مسابقه تلویزیونی از آخرین تولیدات خانه مستند در حوزه تولید برنامه های واقع نما است که در تیر و مرداد ماه 1396 در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است. اکنون با اتمام فرآیند تدوین و صداگذاری، در روزهای آینده از رسانه ملی پخش می گردد.

این مستند مسابقه که با الگوگیری از مستند مسابقه جذاب و پر مخاطب «فرمانده» طراحی شده است، به رقابت بین افراد دو گروه مختلف اختصاص دارد که می بایست از مراحل مختلف مسابقه با همکاری یکدیگر عبور کنند و وظایف محوله را به خوبی به انجام برسانند.

از ویژگی های بارز «ضد گلوله» استفاده از سامانه‌های لیزری به عنوان سلاح شرکت کنندگان است که برای اولین بار در ایران و در یک برنامه تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرند.

مسابقه «ضدگلوله» به کارگردانی مهدی ماهانی و تهیه کنندگی حسن افشار از اوایل شهریور ماه، روزهای زوج در ساعت 22 روی آنتن شبکه تلویزیونی مستند می رود.

انتهای پیام/


پخش مستندمسابقه ضدگلوله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ضد گلوله» بزودی از شبکه مستند پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..