تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار آی‌تی ایران از دلیل فیلترینگ توئیتر در سال ۸۸ تا تغییرات بنیادی در وزارت ارتباطات

اخبار آی‌تی ایران از دلیل فیلترینگ توئیتر در سال ۸۸ تا تغییرات بنیادی در وزارت ارتباطات

خبرآنلاین:

شماره 1 - آذری جهرمی: موضع‌گیری مدیر توییتر در سال ۸۸ موجب فیلتر شد. در آن زمان و براساس اظهاراتی که از سوی مدیر این شبکه مطرح شد دولت ایران این تصور را داشت که آنها در امور داخلی کشور دخالت کرده‌‎اندو فیلتر توئیتر به این دلیل اتخاذ شد.

شماره 2 - وزیر ارتباطات: ساختار فعلی در وزارت ارتباطات متناسب با تغییرات به وجود آمده در دنیای تکنولوژی نیست.ساختاری باید به وجود آید که بتوانیم برخی اختیارات و قوانین ویژه در حوزه را در اختیار بگیریم تا در نهایت از فرصت‌های فضای مجازی که می‌تواند به رشد کسب و کارهای نوپا کمک کند استفاده کنیم.

شماره 3 - اپراتور اول خصوصی پست کشور که به تازگی پروانه خود را از سازمان تنظیم و مقررات دریافت کرده است، به زودی فعالیت خود را در صنعت پست آغاز خواهد کرد.

شماره 4 - رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکید کرد: عضویت فعالان تجارت الکترونیکی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کفایت می‌کند و نیازی به دریافت مجوز جدید از یک نهاد دولتی و تشکل دیگر وجود ندارد.

شماره 5-  نهمین دوره از نمایشگاه بازی های رایانه‌ای گیمزکام در تاریخ ۲۲ الی ۲۶ اوت سال ۲۰۱۷، در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

شماره 6- به گفته آذری جهرمی، نخستین ماموریت مهم پژوهشگاه فضایی ایران در دوره جدید تهیه گزارش از وضع موجود است؛ به طوری که در این گزارش، اشکالات ساختاری ، تقسیم مسوولیت ها و برنامه های آینده این حوزه، مشخص شود.

شماره 7 - محمدجواد آذری‌جهرمی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در صحن پارلمان حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با برخی نمایندگان از رای اعتماد آنها قدردانی کرد.

شماره 8- طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهاد معارفی با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

شماره 9 - وزیر ارتباطات با بیان اینکه توسعه ارتباطات در روستاها از اولویت های این وزارتخانه است، گفت: باید در ۱۸ ماه آینده ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در حوزه ارتباطات توسعه داده شوند.

شماره 10 - مهندس محمد جواد آذری جهرمی در دیدار با مدیران عامل و هیات مدیره شرکت های مخابرات و همراه اول با اشاره به اینکه روستاییان در حوزه ارتباطات مطالبات بسیاری دارند ، افزود : دراین حوزه اعتقادی به تصدی گری دولتی نداریم و باید توسعه ارتباطات در روستاها را به اپراتورها واگذار کنیم.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار آی‌تی ایران از دلیل فیلترینگ توئیتر در سال ۸۸ تا تغییرات بنیادی در وزارت ارتباطات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..