تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوپینگ فوتبالیست ها در جام جهانی فاش شد

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی هکرخرس های مهربان داده هایی را درباره مثبت بودن آزمایش دوپینگ تعدادی فوتبالیست در سال 2015-2016 منتشر کرد.
طبق اسناد منتشر شده بیش از 150 بازیکن در سال 2015 دوپینگی بودند و سال بعد تعداد این ورزشکاران به 200 نفر افزایش یافت.


علاوه بر این در وب سایت هکرها مدارکی در خصوص ورزشکارانی که با هدف درمانی از مواد ممنوعه در جام جهانی 2010 آفریقا استفاده کردند،منتشر کرد.که در این لیست اسامی 25 بازیکن از 12 تیم ذکر شده است.


در بین آنها می توان به کارلوس توز،خوان ورون،دیگو میلیتو از آرژانتین و دنیس آگو و ماریو گومز از آلمان و مائورو کامورانیزی و وینچنزو یاکینتا از ایتالیا و همچنین دیرک کیت از هلند،اشاره کرد.


در سال 2016 نیز گروه هکر خرس های مهربان با دسترسی به سیستم کمیته ضد دوپینگ دست به انتشار اسنادی مربوط به ورزشکارانی که از مواد ممنوعه جهت درمان استفاده می کردند ،زد.که در این میان می توان از سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی و سیمون بایلز ژیمناست آمریکایی و رافائل نادال تنیسور اسپانیایی نام برد.

انتهای پیام/

150 فوتبالیست دوپینگی از آب درآمدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوپینگ فوتبالیست ها در جام جهانی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..