تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس‌ نایاب قدیمی از بازیگر زن در کنار پدرش

عکس‌ نایاب قدیمی از بازیگر زن در کنار پدرشبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون که برای نخستین بار در سن چهار سالگی در تله‌ تئاتر "من هستم اما یک سیاه" به کارگردانی اسماعیل شنگله وارد تلویزیون شد با انتشار تصویری قدیمی از خود و پدرش جلیل فرجاد صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.

گفتنی است؛ دختر جلیل فرجاد از کودکی به همراه پدر در پشت صحنه‌های ظاهر می‌شد. فعالیت تئاتر وی از وقتی جدی‌تر شده که در تئاتر "آن شب که تورو زندانی بود" در کنار پدرش و ابوالفضل پورعریب و فریماه فرجامی به ایفای نقش پرداخت.

مارال فرجاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سال ٧٢؛ تاتر (ان شب كه تورو زندانی بود)

بازيگران: ابو الفضل پور عرب ،فريماه فرجامي،جليل فرجاد،بهرام ابراهيمي ،كريم اكبري مباركه،و....
كارگردان: مجيد جعفري
طراح گريم :افسانه قلی زاده
در اين تاتر من ،مونا،بهادر ابراهيمی و رعنا پورعرب در كنار پدران مان نقش های كوچكی رو در اين تاتر بازی می كرديم...٣و ٤ ماه تمرين بود و دو ماه اجرا. اين روز های زيبا و شاد هر لحظه در حال كشف بوديم.چقدر زود گذشت ،و باعث شد من و مونا با فضای تاتر و خود تاتر اشنا بشيم."

عکس‌ نایاب قدیمی از بازیگر زن در کنار پدرش

 انتهای پیام/

عکس قدیمی از مارال فرجاد و پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس‌ نایاب قدیمی از بازیگر زن در کنار پدرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..