تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال + تصاویر

کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پل آلن یکی از بنیانگذاران میلیاردر شرکت مایکروسافت، روز جمعه از کشف باقیمانده کشتی حامل بمب هسته‌ای در اعماق دریای فیلیپین  خبر داد که 72 سال پیش هیروشیمای ژاپن را با خاک یکسان کرد.

 این کشتی که در30 جولای 1945 توسط زیردریایی ژاپن مورد هدف قرار گرفت و ظرف 12 دقیقه غرق شد، بزرگترین تلفات جانی در تاریخ نیروی دریایی آمریکا را رقم زد. ایندیاناپولیس در آغاز جنگ جهانی دوم برای انجام ماموریت سری یعنی حمل دو بمب هسته‌ای برای تخریب هیروشیما و ناکازاکی ژاپن به دریا زد. پل آلن در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرد گفت: حادثه غرق شدن کشتی ایندیانا پولیس آمریکا حکایت از شجاعت و درایت مردانی دارد که در جنگ جهانی دوم سنگ تمام گذاشتند و می‌توان آن را از بزرگترین افتخارات ایالات متحده دانست. 

ما مردم آمریکا مدیون و سپاسگزار خدمه این کشتی برای شجاعت، فداکاری و مقاومت آنها در مواجهه با شرایط سخت هستیم. او در ادامه افزود جستجو برای کشف باقیمانده لاشه این کشتی ادامه خواهد داشت و ما امیدواریم  آنهایی که تاریخ  آمریکا برایشان مهم است و همچون من به این ملوانان شجاع افتخار می‌کنند به تیم ما بپیوندند. 

کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال

کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال

کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال

کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال

انتهای پیام/

 بنیانگذار میلیاردر مایکروسافت در جستجوی لاشه کشتی ایندیانا پولیس آمریکا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف لاشه کشتی حامل بمب هیروشیما بعد از 72 سال + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..