تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری تارتار به استفاده از اومانیا

۵۸۶۶۲۲

۷  بازدید

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی ‌جم پیگیر آی‌تی‌سی مدافع کاستاریکایی‌اش است.

خبرورزشی: آمادگی بالای مایکل اومانیا در تمرین تیم پارس‌جنوبی جم باعث شد مهدی تارتار تصمیم بگیرد در بازی با استقلال خوزستان از این مدافع با تجربه تیمش بهره بگیرد.


اومانیا از دیروز در تمرینات تیم جدیدش شرکت کرد و قرار است ITC او تا ظهر پنجشنه به ایران برسد. تارتار امیدوار این اتفاق رخ دهد تا بتواند در بازی روز پنجشنبه از خرید جدید تیمش رونمایی کند.


مدافع کاستاریکایی پارس‌جم به اردوی تیم ملی کشورش برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی روسیه دعوت شده و از این‌رو بعد از بازی روز پنجشنبه تیمش راهی تهران خواهد شد تا به کاستاریکا برود.


جالت توجه اینکه پارسی‌ها ابتدا مخالف حضور اومانیا در اردوی تیم ملی کشورش بودند اما وقتی متوجه شدند حضور این بازیکن در جام‌جهانی برای باشگاه پارس‌جم اعتبار زیادی دارد با این مسئله موافقت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری تارتار به استفاده از اومانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..