تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد شیطان صفت به خاطر قتل دختر اصفهانی در ملأ عام اعدام شد+ عکس

ساعت 24-مرد شیطان صفت که پس از تعرض به دختر نوجوان در نصرآباد اصفهان وی را به قتل رسانده بود، صبح دیروز در ملأ عام اعدام شد.

متهم 25 ساله که علی‌اصغر نام داشت، صبح دیروز از زندان اصفهان به محل حادثه در نصرآباد جرقویه منتقل شد. او 228 روز قبل فاطمه، دانش‌آموز 15 ساله را که در حال رفتن به مدرسه بود به خرابه‌ای کشاند و بعد از تعرض به قتل رساند. مأموران پلیس شش‌ساعت بعد از حادثه، متهم را بازداشت کردند.

او در تمامی مراحل بازجویی به جنایت سیاهش اعتراف کرد. با کامل شدن تحقیقات، پرونده در دادگاه کیفری استان اصفهان بررسی و مرد جنایتکار به اتهام قتل عمد به قصاص و به اتهام تعرض به دختر نوجوان به اعدام در ملأ عام محکوم شد. بعد از تأیید رأی در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات قانونی، اجرای حکم متهم صبح دیروز در آرامستان نصر آباد در ملأ‌عام اعدام شد.
  مرد شیطان صفت به خاطر قتل دختر اصفهانی در ملأ عام اعدام شد+ عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد شیطان صفت به خاطر قتل دختر اصفهانی در ملأ عام اعدام شد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..