تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر به روز بودن اطلاعات نسخه پیچ‌ها در افزایش امتیاز داروخانه‌ها

جنیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

به روز بودن اطلاعات نسخه پیچ‌ها در افزایش امتیاز داروخانه‌ها موثر استشهاب‌الدین جنیدی عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ضرورت گذراندن دوره‌های تکمیلی توسط نسخه پیچ‌ها بیان کرد: دوره‌های آموزش تکمیلی برای نسخه‌پیچ‌ها در نظر گرفته شده که این افراد می‌توانند با سپری کردن این دوره‌ها و دریافت گواهی معتبر در بالا رفتن امتیاز داروخانه‌ها مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به نقش نسخه پیج‌ها در ارائه خدمات دارویی به بیماران افزود: علاوه بر مسئولان فنی داروخانه‌ها، نسخه پیچ‌ها نیز نقش بسزایی در ارائه خدمات به بیماران دارند، بنابراین یکی از موضوعاتی که به منظور ارزشیابی داروخانه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد به روز بودن اطلاعات پرسنل شاغل در آنهاست.

نقش نسخه پیچ ها در نظام سلامت

جنیدی با بیان اینکه انجمن داروسازان تهران و سایر شعبه های انجمن، دوره‌های آموزشی را به منظور ارتقاء اطلاعات نسخه پیچ‌ها برگزار می‌کند، ادامه داد: این افراد با سپری کردن این دوره‌ها گواهی معتبری دریافت می کنند که می‌توانند در بالا رفتن امتیاز داروخانه‌ها مؤثر واقع شوند.

به گفته عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران همانطور که برای داروسازان دوره‌های بازآموزی برگزار می‌شود، دوره‌های تکمیلی آموزشی نیز برای سایر پرسنل شاغل در داروخانه‌ها و نسخه‌پیچ‌ها در نظر گرفته شده که این افراد موظف هستند این دوره‌ها را سپری کنند.

جنیدی تصریح کرد: نسخه پیچ‌ها به دلیل نقشی که در نظام سلامت برای ارائه خدمات دارویی برعهده دارند باید دارای اطلاعات به روز باشند تا بتوانند داروی صحیح را به دست بیمار برسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر به روز بودن اطلاعات نسخه پیچ‌ها در افزایش امتیاز داروخانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..