تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مسابقه «نو نوایان» از شبکه دو سیما

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ برنامه «نو نوایان» با هدف آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با آموزه‌های کربلا و آموزش اصولی شیوه‌ها و راهکارهای عملی و اجرایی مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت (ع)، درگروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در حال تولید است.

پخش مسابقه «نو نوایان» از شبکه دو سیما

این برنامه علاوه بر دارا بودن بخش‌های مختلفی چون تقدیم نامه، مسابقه پیامکی نشانی، کاروان، حدیث روز، بخش نمایشی داستان کربلا، حضور در حسینیه ها، گفتگو با پیرغلامان و ... از نوجوانان علاقه‌مند به مداحی در سراسر کشور جهت شرکت در مسابقه «نو‌‌ نوایان» (مداحان نوجوان) دعوت کرده است.

بر این اساس نوجوانان 10 الی 16 سال لازم است تا پانزدهم شهریور ماه یک دقیقه از فیلم مداحی خود را به همراه مشخصات شخصی شامل (نام، نام خانوادگی، شماره تماس، سن، شهر محل سکونت) به آدرس مجازی برنامه ارسال نمایند.

«نو نوایان» به تهیه کنندگی سید اسماعیل موسوی و امیر کیانی همزمان با ماه محرم روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

مسابقه مرثیه سرایی برای نوجوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مسابقه «نو نوایان» از شبکه دو سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..