تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشتازی كتابفروشی‌های شهرستانی در تابستانه كتاب

يشتازي كتابفروشي هاي شهرستاني در تابستانه كتاببه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه كتاب؛ كتابفروشی‌های پردیس كتاب(مشهد)، شهر كتاب رشت(رشت)، نمایشگاه و فروشگاه كتاب محام (اهواز)، رشد(اهواز)، شهر كتاب هفت حوض(تهران)، انتشارات جنگل(گیلان)، شهر كتاب مركزی(تهران)، شهر كتاب ساری(مازندران)،گوتنبرگ(تهران) و نشر ثالث (تهران) از بین 816 كتابفروشی فعال در طرح «تابستانه كتاب» در فهرست پرفروش‌ترین كتابفروشی‌های این طرح قرار گرفتند.

گفتنی است؛ با گذشت بیش از دو هفته از اجرای طرح «تابستانه كتاب» تعداد كتاب‌های فروش رفته در این طرح از مرز 370 هزار نسخه گذشت است.

در بین 31 استان شركت‌كننده در طرح تابستانه كتاب، استان تهران با 125 كتابفروشی در صدر قرار دارد و پس از آن، استان اصفهان با 92كتابفروشی و قم با 85 كتابفروشی در رده‌های بعدی طرح «تابستانه كتاب» قرار گرفته‌اند. همچنین خراسان رضوی با 76، فارس با 44، كرمان با 27، كردستان با 26، مازندران با 24، آذربایجان شرقی با 24 كتابفروشی در این طرح شركت كرده‌اند.

همچنین، موسسه انتشاراتی قدیانی، نشر افق، نشر چشمه، هوپا، ققنوس، نشر مركز، موسسه انتشاراتی نگاه، آموت، نیلوفر و نشر توسعه ایران در فهرست پرفروش‌ترین ناشران طرح تابستانه كتاب قرار گرفته‌اند.

طرح «تابستانه كتاب» با شعار «این چنین دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مرداد ماه آغاز شده است و 566 كتابفروشی از مراكز استان‌ها و 248 كتابفروشی از شهرستان‌ها در این طرح فعال هستند. علاقه‌مندان و خریداران كتاب می‌توانند با همراه داشتن كارت ملی تا سوم شهریور در مراكز استان‌ها و تا سیزدهم شهریور در شهرستان‌ها به كتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

طرح «تابستانه کتاب» که از 15 مرداد ماه با مشارکت 816 کتابفروشی از 31 استان کشور آغاز به کار کرد، همچنان با استقبال علاقه‌مندان و خریداران کتاب همراه است و تاکنون در این طرح کتابفروشی‌های شهرستانی در مقایسه با کتابفروشی‌های تهران در حوزه فروش کتاب، پیشگام هستند.

انتهای پیام/

بیش از  370 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب فروخته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشتازی كتابفروشی‌های شهرستانی در تابستانه كتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..