تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر+ فیلم

حواشی آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز آخرین جلسه شورای چهارم شهر پایتخت با حضور اعضا و رئیس شورا برگزار شد. هرچند که با یک تغییر در علنی بودن و غیر علنی بودن جلسه شورا ابتدا خبرنگاران نتوانستند به صحن شورا راه پیدا کنند اما پس از حضور قالیباف جلسه به صورت علنی و با حضور خبرنگاران و عکاسان ادامه پیدا کرد.

قطعا جلسه خداحافظی با تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری همراه است و حواشی هم جزء جدانشدنی از اینگونه برنامه‌ها به شمار می‌رود.

گفت و شنودها، حافظ خوانی و آوازخوانی اعضای شورای شهر، سلفی گرفتن و حلالیت طلبیدن بخشی از حواشی امروز در جریان آخرین جلسه شورای چهارم کلانشهر تهران بود.

یکی از حواشی پرشور این جلسه سلفی عباس جدیدی با خبرنگاران و سپس دست بوسی وی از چمران بود که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

گفتنی است: جلسات شورای شهر هر هفته سه شنبه به صورت علنی و یکشنبه‌ها به صورت غیرعلنی برگزار می‌شد که این هفته با تغییر در برنامه بخشی از جلسه شورای شهر غیرعلنی برگزار شد.

در ادامه فیلم بخشی از حواشی جالب امروز آخرین جلسه شورای چهارم را ببینید.

انتهای پیام/

ویدئویی جالب از حواشی جلسه آخر شورای شهر چهارم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..