تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد شیعه و سنی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق + تصویر

اتحاد شیعه و سنی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحاد همیشه مهمترین رمز پیروزی برای به ثمر رسیدن اهداف انسان بوده است و زمانیکه برای ایستادن در برابر دشمن نیاز به همدلی دارید این امر مهم بیش از پیش رخ نمایی می‌کند.

مسلمانان جهان از جمله شیعیان امیرالمومنین (ع) و اهل سنت نقاط اشتراک بسیاری در دین واحد خود دارند اما برخی اختلاف نظرها موجب شده تا دشمنان  بر آن دامن زنند تا این اختلافات را زمینه‌ای برای برهم زدن اتحاد بین شیعه و سنی کنند.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکیدات امام راحل و پس از ایشان تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت بوده است، همه اقلیت‌های مذهبی در ایران گرامی داشته می‌شوند و حتی نمایندگان رسمی در مجلس شورای اسلامی دارند.

این وحدت به وجود آمده در ایران که از برکات انقلاب اسلامی است مورد توجه و الگوی بسیاری از کشورهای مسلمان جهان قرار گرفته است، نمونه این اتحاد به صورت بارز در کشور عراق دیده می‌شود.

درگیری‌های عراق با تروریست‌های داعش و البته پیروزی‌های رزمندگان برای بازپس‌گیری خاک کشورشان از چنگال تکفیری‌ها موجب شده تا شیعه و سنی با یک هدف واحد در کنار یکدیگر متحد شده تا به پیروزی کامل برسند.

تصویر زیر این اتحاد را به خوبی نشان می‌دهد.

اتحاد شیعه و سنی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق+ تصویر

انتهای پیام/

مبارزه با تروریست‌ها شیعه و سنی عراق را متحد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد شیعه و سنی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..