تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پخش سریال پایتخت 5 مشخص شد

زمان پخش سریال پایتخت 5 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛   هومن حاجی عبداللهی که در دنیای کودکان صدا پیشه عروسک پنگول است و در سری دوم سریال پایتخت که بسیار مورد استقبال مردمی قرار گرفت نقش رحمت را ایفا کرد، با انتشار پست های مختلف در صفحه اینستاگرامش تلاش دارد ارتباطش را با مخاطبان و هواداران حفظ کند.

وی در آخرین پست اینستاگرامی اش عکسی از گریم خود در سریال پایتخت 5  را منتشر و زمان پخش این سریال را اعلام کرد.

گفتنی است؛ در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین فیلم های تلویزیون ایران سریال پایتخت بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.این سریال  که تاکنون  4 سری خود را به نمایش گذاشته است سری پنجمش در حال ساخت است.

در سری جدید سریال پایتخت قصه همان قصه زندگی خانواده نقی معمولی است که البته بازیگران جدیدی هم به آنها اضافه شده است.

هومن حاجی عبداللهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام مخلصم. اين عكس از نادر فوقانی عزيزه در پايتخت سه. همچنان تا اواخر شهريور سخت مشغول فيلمبرداری پايتخت پنج هستيم كه ان شاءالله برای نوروز نودوهفت پخش ميشه.شاد باشيد."

 زمان پخش سریال پایتخت 5 مشخص شد

انتهای پیام/

هومن حاجی عبداللهی زمان پخش پایتخت 5 ر ا اعلام کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پخش سریال پایتخت 5 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..