تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی غلامرضا انصاری از شورای شهر تهران

خداحافظی غلامرضا انصاری از شورای شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا انصاری عضو شورای شهر چهارم تهران در آخرین روز کاری خود در شورای شهر تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام  از مردم حلالیت طلبید.

گفتنی است؛ انصاری نماینده مردم مشهد و کلات در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در سالهای ۱۳۷۶ الی ۱۳۸۰، سفیر ایران در فهرست سفیران ایران در ترکمنستان از ژوئن ۲۰۰۵ تا ۲ اکتبر ۲۰۰۸ بوده است.

وی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری مشهد از سوی شورای پنجم می باشد. راه‌اندازی ارمغان بهزیستی، تأسیس المپیک ویژه معلولین ذهنی، طراحی و اجرای بیش از ۳۰ طرح در حوزه سلامت اجتماعی از جمله برخی از اقدامات انصاری در دوره ریاست سازمان بهزیستی بود.

غلامرضا انصاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز سه شنبه ١٣٩٦/٥/٣١سیصد و هفتاد و یکمین و آخرین جلسه شوراى شهر تهران است، توفیق داشتم در طول چهار سال افتخار نمایندگى مردم شریف تهران را داشتم و تمامى تلاشهاى جمعى و فردى در گسترش نظارت و شیشه اى شدن تصمیمات شورا و شهردارى ،ذره اى کوچک در دریاى بیگران فضائل ملت بزرگ ایران بود. از کوتاهى ها و قصورها حلالیت طلبیده،توفیق نمایندگان شوراى پنجم را  از درگاه حکیم متعال مسئلت مى نمایم."

 خداحافظی غلامرضا انصاری از شورای شهر تهران

انتهای پیام/

پست خداحافظی عضو شورای شهر تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی غلامرضا انصاری از شورای شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..