تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاله‌های هویج را دست کم نگیرید!

حتما شما هم تا امروز به تفاله‌های هویج به عنوان بخش بی‌مصرف و بی‌خاصیت هویج نگاه می‌کردید. اما جالبه بدونید که می‌شه از تفاله‌های هویج استفاده‌های زیادی کرد.

در این مطلب قصد داریم چند راهکار برای استفاده ار تفاله‌های هویج در غذا به شما آموزش بدیم.

تفاله هویج در غذا

تفاله هویج در غذا

استفاده از تفاله هویج در غذا

همیشه بعد از گرفتن آب هویج، تفاله‌ها رو تو کیسه فریزر بریزید و منجمد کنید. با این روش بعدا می‌تونید از اون‌ها در غذاهای مختلف استفاده کنید.

۱- خورشت فسنجان

وقتی می‌خواید فسنجان درست کنید، می‌تونید کمی تفاله هویج رو در روغن تفت بدید و به فسنجان اضافه کنید. با این کار خورش فسنجون رنگ و لعاب بهتری می‌گیره و مهمون‌ها فکر می‌کنن شما بهش زعفرون اضافه کردید.

۲-سوپ

اگر به سوپ تفاله هویج اضافه کنید، هم زودتر می‌پزه و هم طعم و لعاب بهتری می‌گیره.

۳-مرغ

اضافه کردن تفاله هویچ به مرغ در حین پختن، باعث می‌شه بوی مرغ گرفته بشه و طعم بهتری داشته باشه.

۴-ته‌دیگ برنج

و اما یکی از جذاب‌ترین استفاده‌هایی که می‌شه از تفاله‌های آب هویج کرد، درست کردن ته دیگ برنجه. کافیه تفاله هویج رو با ماست، زعفران، تخم‌مرغ، و نمک مخلوط کنید و بعد از آبکش کرن برنج، چند کفگیر برنج به اون اضافه کنید. در انتها مواد رو در روغنی که ته قابلمه داغ کردید، بریزید و یه ته‌دیگ متفاوت درست کنید.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاله‌های هویج را دست کم نگیرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..