تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد کمپ ورزشی در استان اردبیل

استان‌ها > اردبیل - مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث کمپ تیم های ملی و ورزشی با اعتباری بیش از 150میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد ایجاد کمپ ورزشی در استان اردبیل گفت: با رایزنی های انجام شده و همکاری هایی که ادارت مربوطه داشتند، 80 درصد کارهای اداری این امر مهم انجام گرفته است و امیدواریم امور باقیمانده دیگر هم به زودی زود پایان یابد تا کار عملیاتی احداث کمپ شروع شود.

وی افزود: این کمپ با اعتبار بیش از 150میلیارد تومان در سرعین ایجاد خواهد شد که شامل چند زمین ورزشی فوتبال، خوابگاه ورزشکاران، سالن غذا خوری، سالن های بدنسازی، سالن بازی های توپی و دیگر رشته های ورزشی خواهد شد.

بهتاج همچنین در مورد تجلیل از قهرمانان ورزشی استان افزود: تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اردبیل در مهرماه سال جاری و در هفته تربیت بدنی با حضور مسئولین استان و وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد گرفت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد کمپ ورزشی در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..