تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حلب به طور کامل آزاد شد

۵۸۶۴۴۰

۳۲  بازدید

رئیس‌ ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد که استان حلب به طور کامل از اشغال عناصر گروه‌های تروریستی آزاد شده است.

خبرگزاری ایلنا:  ژنرال «سرگئی رودسکوی» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه اعلام کرد که استان حلب به صورت کامل از اشغال گروه‌های تروریستی خارج شده است.

وی تاکید کرد که نیروهای دولتی سوریه به حمایت جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌های ارتش روسیه پیشروی‌های گسترده‌ای به دست آوردند و شکست‌های سنگینی را به گروه‌های تروریستی خصوصا داعش وارد آورده‌اند.

رودسکوی تاکید کرد که نیروهای دولتی در ادامه این پیشروی‌ها توانستند با حمایت هوایی روسیه عناصر تروریست را به طور کامل از استان حلب بیرون رانده و این استان را کاملا از اشغال تروریست‌ها خارج کنند.

رئیس‌ ستاد مشترک ارتش روسیه افزود که گروه بزرگی از عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه عقیرات سوریه به محاصره درآمده و با تشدید محاصره، پیشروی‌ها برای آزادسازی این منطقه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد که هواپیماهای روسیه در پنج روز اخیر ۱۳۶ پرواز بر فراز آسمان سوریه داشته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حلب به طور کامل آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..