تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، روز پزشک را به تمامی پزشکان سراسر کشور به خصوص پزشکان شاغل در مراکز درمانی این سازمان، تبریک گفت.

به گزارش شمانیوز ، متن پیام دکتر مهدی درخشان به شرح زیر است:

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی الیتام می بخشند و نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی شیخ الرئیس  ابوعلی سینا می باشد. بدون شک بارقه های عشق و عرفان آن فیلسوف بزرگ که مرزهای مشرق زمین را در نوردیده و نام ایران و پزشک ایرانی را بر قله های رفیع پزشکی جهان بلند آوازه ساخته در جای جای میهن اسلامی و در تمای لحظات شکوفایی خلاقیت های شما پزشکان نمایانگر شده است.

اینجانب فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به بیمه شدگان محترم سازمان مسئلت می نمایم.

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..