تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای دریافت طلب منصور به ای اف سی شکایت می کنم/ حرمت پور حیدری را نگه نداشتند/ منصور اسپانسر استقلال بود

برای دریافت طلب منصور به ای اف سی شکایت می کنم/ حرمت پور حیدری را نگه نداشتند/ منصور اسپانسر استقلال بودفریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه نام او به عنوان جانشین قریب در هیئت مدیره استقلال شنیده می شود اظهار داشت: در مورد این مسئله تا به این لحظه هیچ صحبتی با من نشده است. قریب جایگاه خود را دارد و اینطور نیست که با جدایی شخصی از هیئت مدیره نام  فرد جدیدی به میان آید. قریب فردی بسیار قوی و کار بلد است که باید در کنار استقلال حضور داشته باشد و به شخصه ترجیح می دهم اگر من هم روزی به هیئت مدیره استقلال اضافه شدم در کنار او کار کنم نه اینکه جایگزین این شخص شوم. در هر صورت اگر قریب حذف شود من نمی توانم جایش را پر کنم. من فنی هستم اما قریب مدیر کار بلد است و حضورش در استقلال مورد نیاز خواهد بود و هر طور که شده باید او را راضی کنند تا بماند.

او درباره حضورش در هیئت مدیره استقلال افزود: مطمئنا اگر به حضور من در هیئت مدیره نیاز بود باید در همان زمانی که هنوز هیئت مدیره تشکیل نشده بود پیشنهاد می دادند که این امر صورت نگرفت. اعلام کرده بودم که آمادگی کمک به استقلال کمک کنم اما از من کمک نخواستند.

استقلال نهایت کم لطفی را در حق منصور انجام داد

شجاعی درباره مطالبات مرحوم پورحیدری بیان کرد: هنوز مطالبات منصور پرداخت نشده است و باشگاه استقلال نهایت کم لطفی را در حق منصور انجام داده است. منصور نه تنها ریالی از استقلال و هیئت مدیره نگرفته بلکه از جیبش و زندگی اش برای این تیم خرج کرده است و فاکتور تمام هزینه هایش برای استقلال  موجود است. در واقع منصور اسپانسر استقلال بوده اما اکنون می بینیم که حتی هزینه های درمان او را نیز از حق الزحمه اش نمی دهند زیرا حرمت منصور را نگه نداشتند.

افتخاری خودش 2 سمت در باشگاه دارد

همسر مرحوم پورحیدری درباره اینکه افتخاری اعلام کرده بود پورحیدری 2 سمت در استقلال داشته و پولی به او تعلق نمی گیرد توضیح داد: افتخاری هم در حال حاضر 2 سمت در باشگاه استقلال دارد. او هم مدیر عامل هم عضو هیئت مدیره است! آن وقت آقایان مدام از سمت های منصور در باشگاه سخن می گویند. پس چرا کارت برای منصور صادر شده؟ فدراسیون فوتبال و باشگاه چطور با او قرارداد منعقد کرده اند؟برای چه منصور باید با آن وضعیت و عصا به دست به تمرین می رفت؟ همه این موارد را عنوان کردم تا بگویم باشگاه استقلال نهایت کم لطفی را در حق خانواده منصور داشت.

430 میلیون تومان حق منصور است

شجاعی درباره میزان مطالبات مرحوم پورحیدری بیان کرد: منصور حدود 100  قرارداد با استقلال داشت که تا به حال یک ریال هم نگرفته است اما در بررسی 2 قرارداد اخیر او متوجه شدیم مبالغی همچون 230 میلیون تومان و 200 میلیون تومان از استقلال طلب دارد. بهتر است آقایان ببینندکه منصور پس از 50 سال زحمت برای این باشگاه و با چنین مطالباتی هنوز پولی نگرفته است. حالا هم چیز زیادی نمی خواهیم و فقط حق و حقوق قانونی او را خواستاریم.

حتما به afc شکایت می کنم

همسر مرحوم پورحیدری درباره اینکه آیا احتمال دارد بابت وصول همسرش به ای اف سی شکایت کند یا خیر افزود: صد در صد و فقط  به دلیل بی احترامی ای که در حق منصور کردند می خواهم شکایت کنم چرا که فکر می کنم حرمت او را در استقلال شکستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای دریافت طلب منصور به ای اف سی شکایت می کنم/ حرمت پور حیدری را نگه نداشتند/ منصور اسپانسر استقلال بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..