تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاسمی: سلطانی‌فر تجارب ناکامش را تکرار نکند

۵۸۶۴۴۲

۱۳  بازدید

مدیر رادیو ورزش گفت: وزیر ورزش و جوانان در دوره جدید حضورش در این سمت باید از تجارب ناکام خود در چند ماه گذشته استفاده کرده و آنها را دیگر تکرار نکند.

خبرگزاری تسنیم: حمید قاسمی درباره انتخاب مجدد مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان و انتظارات جامعه ورزش از وی اظهار داشت: به عنوان یک فرد دانشگاهی و کسی که تجربه حضور در ورزش و رسانه را دارم، معتقدم که یکی از اقدامات اصلی و اولیه سلطانی‌فر باید این باشد که از تجارب ناکامش در طول چند ماه گذشته استفاده کند و آنها را تکرار نکند.

وی افزود: سلطانی‌فر همچنین باید زمینه واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را نیز فراهم کند و این کار را از حالت شعاری بیرون بیاورد و عملیاتی کند. امیدوارم او طبق همان برنامه‌ای که به مجلس نیز ارائه و عنوان کرد، عمل کند و بتوانیم در پایان دوره چهار ساله ارزیابی خوبی از وزیر ورزش داشته باشیم.

مدیر رادیو ورزش که سابقه حضور در رأس فدراسیون اسکواش را نیز دارد، ادامه داد: انتظار می‌رفت که سلطانی‌فر عملکردی از برنامه‌های خود در طول 8، 9 ماه گذشته را نیز بیان کند که او بدون انجام این کار وارد فاز جدید ارائه برنامه چهار سال آینده شد. امیدوارم نمایندگان به صورت سالیانه پیگیر برنامه‌های مطرح شده باشند تا در پایان چهار سال ارزیابی خوب و دقیقی صورت بگیرد.

قاسمی با اشاره به منابع مالی، کارشناسی و فنی که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد، گفت: شاید یکی از اتفاقاتی که در گذشته صورت نگرفته، استفاده بهینه و درست از این منابع است که امیدوارم سلطانی‌فر بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به مسئولان قبلی در این خصوص داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: ورزش ابزاری برای سلامت جامعه است و امیدوارم از آن به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده نشود و شاهد رفتارهای عملیاتی بهتری نیز باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاسمی: سلطانی‌فر تجارب ناکامش را تکرار نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..