تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امباپه به طور قرضی راهی پاری‌سن‌ژرمن می‌شود

۵۸۶۴۳۳

۱۲۵  بازدید

ستاره فرانسوی موناکو به طور قرضی راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مذاکرات بین دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و موناکو بر سر انتقال کایلیان امباپه به ورزشگاه پارک دوپرنس همچنان ادامه دارد. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد دو باشگاه در آستانه توافق بر سر انتقال قرضی ستاره 18 ساله موناکو به پاری‌سن‌ژرمن با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت رسمی شدن این انتقال در تابستان آینده هستند. در طرف مقابل هم قرار است لوکاس مورا، هافبک برزیلی PSG به سرخ و سفیدپوشان موناکو بپیوندد.

در واقع دلیل اینکه امباپه به طور قرضی راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد، این است که پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان در ازای 198 میلیون پوند (222 میلیون یورو) نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت و در جهت رعایت قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا باید این‌طور عمل کند، وگرنه در صوت نقض این قوانین با محرومیت‌ و جریمه‌هایی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش معامله احتمالی بین دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و موناکو که شامل امباپه و مورا خواهد بود، ارزشی در حدود 128 میلیون پوند خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امباپه به طور قرضی راهی پاری‌سن‌ژرمن می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..