تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان تمدید قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس

۵۸۶۴۳۱

۱۵۶  بازدید

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس زمان تمدید قرارداد خود با این باشگاه را مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز فصل قصد تمدید قرارداد بوژیدار رادوشویچ را داشت که به خاطر یکسری مسائل این اتفاق به زمانی دیگر موکول شد. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در نظر دارد قبل از پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی قرارداد دروازه‌بان کروات خود را تمدید کند، قرار شد بعد از بازگشت این دروازه‌بان به ایران این اتفاق رخ دهد.

بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس بعد از بازی امشب (سه‌شنبه) تیم‌شان مقابل الاهلی عربستان راهی کشورهای خود خواهند شد و با شروع دور جدید تمرینات سرخپوشان به ایران برمی‌گردند. رادوشویچ نیز تا قبل از اتمام نقل‌وانتقالات تابستانی که در تاریخ 15 شهریور ماه خواهد بود قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان تمدید قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..