تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل ۱۷۷هزار دانش آموز در مدارس آموزش از راه دور

شاهمرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد؛

پوشش تحصیلی ۱۷۷هزار دانش آموز در مدارس آموزش از راه دورگودرز شاهمرادی مدیر مدارس آموزش از راه دور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه های در نظر گرفته شده برای مدارس آموزش از راه دور اظهار کرد: مهم ترین مساله‌ای ای که در این مدارس مورد توجه بوده ارتقای نرخ پوششی مطلوب برای رسیدن به ظرفیت های کامل است البته هنوز با این موضوع فاصله داریم.

وی افزود: امیدواریم به تدریج این افزایش نرخ آموزشی و پوشش تحصیلی انجام شود و اکنون هزار و 652 مدرسه آموزش از راه دور با پوشش تحصیلی ۱۷۷ هزار دانش آموز داریم.

مدیر مدارس آموزش از راه دور با اشاره به اینکه شیوه آموزش در این مدارس متفاوت است، تصریح کرد: جذب دانش آموز با  توضیح کامل در مورد شرایط آموزشی و آگاهی بخشی  وضعیت  از تحصیل آنها انجام می‌شود و بیشترین اهتمام ما در سال تحصیلی آینده ارتقای نرخ پوشش تحصیلی است.

 وی ادامه داد: از مسئولان آموزش و پرورش انتظار داریم که با استفاده از ظرفیت های مدارس آموزش از راه دور به افزایش نرخ پوششی کمک کنند تاهیچ دانش آموزی پشت درهای بسته مدارس نماند.

شاهمرادی با بیان اینکه مدارس آموزش از راه دور  مدارسی برنامه محور بوده، گفت: تمام مدارس ما با راهبرد مشخص و با برنامه در حال فعالیت است همچنین برای سال تحصیلی جدید چند دوره برای آشنایی مدیران و معاونان اجرایی با سامانه های دانش آموزی برگزار می کنیم.

مدیر مدارس آموزش از راه دور بیان کرد: با رویکرد جدید مدارس آموزش از راه دور، خوشبختانه این مدارس در تدوین آیین نامه های جدید با ظرفیت های مناسب موفق بوده است.

انتهای پیام/

تلاش برای افزایش نرخ پوشش تحصیلی در مدارس آموزش از راه دور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل ۱۷۷هزار دانش آموز در مدارس آموزش از راه دور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..