تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه پهنای باند ۶۰۰ مگاهرتز

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت تی موبایل در راستای رقابت با سایر شرکت‌های ارائه کننده خدمات تلفن همراه از جمله‌ ای تی اند تی و وریزون، می‌خواهد به برترین ارائه دهنده خدمات مرتبط با تلفن همراه در آمریکا تبدیل شود.

مقامات این شرکت اعلام کرده اند  تا سال ۲۰۲۰   نسل پنج ارتباطات مخابراتی به مشترکان خود ارائه می‌دهند.

برای تحقق این هدف، شرکت تی موبایل اعلام کرده است شروع به راه اندازی شبکه ۶۰۰ مگاهرتزی خود در مناطق وسیعی از آمریکا از جمله وایومینگ، شمال غربی اورگان، غرب تگزاس، جنوب غرب کانزاس، اوکلاهاما، غرب داکوتا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیای مرکزی، ویرجینیا و شرق واشنگتن کرده است.

مقامات تی موبایل اعلام کرده اند که اکنون این شرکت بهترین خدمات را به مشتریان خود در آمریکا ارائه می‌کند و قصد دارد قدرت آنتن دهی و دسترسی به پهنای بالای اینترنت را برای مشتریان خود بهبود بخشد تا آن‌ها در فضا‌های بسته از جمله داخل خانه‌ها بتوانند خدمات بهتری دریافت کنند.

خیز شرکت تی موبایل برای ارائه پهنای باند ۶۰۰ مگاهرتز به مشتریان
این شرکت از تجهیزات فوق پیشرفته مخابراتی و ماهواره‌ای استفاد می‌کند و در این راستا با شرکت‌های ال جی، سامسونگ و نوکیا همکاری دارد.

مقامات تی موبایل اعلام کرده اند رسیدن به سرعت ۷۰۰ مگاهرتز lte یک فرآیند 2ساله است که آن‌ها در کمتر از 6 ماه این موضوع را محقق کردند.

منبع:hothardware

انتهای پیام/

خیز شرکت تی موبایل برای ارائه پهنای باند ۶۰۰ مگاهرتز 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه پهنای باند ۶۰۰ مگاهرتز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..