تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از عجیب‌ ترین قلعه‌ ها در کشور ایتالیا

تاریخ انتشار : سه شنبه 22 / 08 / 2017 مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا , قلعه هنگامی که ساخته شد به اندازه الان ایزوله نبود. این منطقه بسیار حاصلخیز بود و منابع آب فراوان و پوشش گیاهی سرسبز داشت.

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا , بالای تپه کوچکی رو به آندریا، در ایتالیا، یکی از عجیب‌ ترین قلعه‌ ها قرار دارد. این قلعه قرن سیزدهمی به شکل هشت ضلعی است و هر هشت گوشه یک برج هشت ضلعی دارد. طرح هندسی این قطعه در آن زمان بسیار منحصربفرد بود. قلعه در سال ۱۲۴۰ توسط امپراتور رومی فردریک دوم ساخته شد، اما هیچکس دلیل آن را نمی‌دانست. این قطعه برای دفاع از هیچ چیز ساخته نشده بود و هیچ خندق یا پل متحرکی نداشت.
برخی می‌گویند این قلعه فقط هنگام شکار استفاده می‌شده است.

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا

قلعه هنگامی که ساخته شد به اندازه الان ایزوله نبود. این منطقه بسیار حاصلخیز بود و منابع آب فراوان و پوشش گیاهی سرسبز داشت. همچنین یک صومعه نزدیک به آن بود که به نظر می‌رسد قلعه نامش را از آن گرفته است. تن‌ها یک سند از دوران فردریک دوم وجود دارد که درباره ساخت قلعه دل مونته صحبت می‌کند.
در این سند که متعلق به سال ۱۲۴۰ است، امپراتور به فرماندار دستور می‌دهد
برخی کارهای قلعه را تمام کند. ماهیت کار روشن نیست. همچنین هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد فردریک دوم تا به حال از قلعه استفاده کرده است. در مقابل شواهدی هست که قلعه به عنوان زندان در سال ۱۲۴۶ استفاده می‌شده است.
درنهایت در دوران طاعون این قلعه به عنوان پناهگاه به کار رفت.

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا

شکل هشت ضلعی منحصربفرد قلعه موضوع بحث در میان محققان بوده است.
فردریک دوم مسئول ساخت بسیاری از قلعه‌ها در این منطقه است. هیچکدام غیر از این قلعه شکل هشت ضلعی نداشته اند.
برخی مورخان می‌گویند شکل هشت ضلعی نمادی میانی بین مربع (نماد زمین) و دایره (نماد آسمان) است.
شاید فردریک دوم از گنبد راک در اورشلیم الهام گرفته باشد که در طول جنگ صلیبی ششم دیده است.

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا

این قلعه زمانی اتاق هایی با کفپوش و ستون‌های سنگ مرمر، موزاییک، نقاشی و پرده‌های تزئینی بوده است، اما در قرن هجدهم تخریب شده است. در دهه ۱۹۹۰ قلعه دل مونته به فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان شاهکار منحصربفرد معماری قرون وسطی اضافه شد.

عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا عجیب‌ ترین قلعه در ایتالیا

برترین ها

یکی از عجیب‌ ترین قلعه‌ ها در کشور ایتالیا اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از عجیب‌ ترین قلعه‌ ها در کشور ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..