تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه‌های بخش جنبی جشنواره فیلم و عکس «بیطار»

اعلام برنامه های بخش جنبی جشنواره فیلم و عکس «بیطار»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره تخصصی فیلم و عکس بیطار؛ عناوین کلی برنامه‌های جنبی این رویداد سینمایی که طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مهر در تهران و همزمان در چند شهر کشور برگزار می‌شود، اعلام شد.

نمایش آثار خارجی متشکل از مجموعه‌ای از فیلم‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی و موضوعی در قالب برگزاری تورها و بازدیدهای هنرمندان از مراکز و بخش‌های تخصصی دامپزشکی، سخنرانی‌ها، پیش‌بینی میزگردها و کارگاه‌های سینمایی و پژوهشی، برپایی مراسم نکوداشت و بزرگداشت به منظور قدردانی از فعالان، پیشکسوتان و درگذشتگان فعال در این حوزه، نمایش آثار بین‌الملل (نمایش فیلم‌های کوتاه خارجی به منظور شناخت، تعامل و ایجاد ارتباط نسبت به این آثار از سوی هنرمندان و دامپزشکان کشور)، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری نمایشگاه گنجینه بیطار، برگزاری همزمان جشنواره در استان‌ها برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

شایان ذکر است؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برپایی نمایشگاه گنجینه بیطار و نمایشگاه ‌عکس در تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه‌های بخش جنبی جشنواره فیلم و عکس «بیطار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..