تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهری که به جای کبوتر عقاب سرسفید دارد

۵۸۶۴۱۱

۵۰۰  بازدید

در آنالاسکا عقاب‌های سرسفید به اندازه کبوتر‌ها در سایر سکونتگاه‌های انسانی رایج هستند. آنالاسکا حدود ۴۷۰۰ نفر جمعیت و بیش از ۶۰۰ عقاب سرسفید زیبا دارد.

برترین ها: عقاب گر یا سرسفید باشکوه، پرنده ملی ایالات متحده آمریکاست، اما بیشتر آمریکایی‌های خوش شانس می‌توانند یکی از این پرنده را مستقیما خودشان ببینند. مگر اینکه در شهر آنالاسکا زندگی کنند، جایی که عقاب‌های سرسفید به اندازه کبوتر‌ها در سایر سکونتگاه‌های انسانی رایج هستند. آنالاسکا حدود ۴۷۰۰ نفر جمعیت و بیش از ۶۰۰ عقاب سرسفید زیبا دارد.


به نظر رویایی می‌رسد، اما زندگی با شکارچیان منطقه معایب خودش را نیز دارد. احتمال اینکه یک عقاب به شما حمله کند از هرجای دیگری در آمریکا بیشتر است و مردم محلی دادما باید مراقب باشند به خصوص وقتی نزدیک لانه هایشان می‌روند. به نظر می‌رسد آن‌ها از اینکه انسان به لانه شان نزدیک شود متنفر هستند. عقاب‌های سرسفید معمولا روی درختان بلند لانه می‌سازند، اما مشکل این است که آنالاسکا درختان زیادی ندارد بنابراین پرندگان لانه‌های خود را روی صخره‌های شهر یا ساختمان‌ها می‌سازند که باعث می‌شود بیشتر در معرض نفوذ انسان قرار بگیرند. زیاد پیش می‌آید که مردم این شهر نادانسته به لانه‌های آن‌ها نزدیک می‌شوند، به همین دلیل مامورین قانون علائم هشداردهنده در ماه‌های لانه سازی آن‌ها از اوایل ژوئن تا اواخر تابستان نصب می‌کنند. بااین حال بین شش تا ده مورد پیش می‌آید که در آن مردم هنگام مواجهه با عقاب‌ها نیاز به مراقبت‌های پزشکی پیدا می‌کنند. عقاب‌ها برای محافظت از لانه و جوجه هایشان با پنجه به سر مردم حمله می‌کنند. پلیس مجبور است در پارک‌های بازی عقاب‌ها را از بچه‌ها دور نگه دارد، زیرا دو کودک به دام عقاب‌ها افتاده اند.


اما چرا در این منطقه این قدر عقاب زیاد است؟ آنالاسکا در نزدیکی بندر هلند واقع شده که یکی از بزرگترین بنادر ماهیگیری جهان است و ماهی غذای اصلی عقاب هاست. وقتی یک قایق پر از ماهی می‌شود عقاب‌ها به آن حمله می‌کنند و قبل از اینکه خدمه آن‌ها را دور کنند تا جایی که بتوانند ماهی برمی دارند. همچنین در این شهر محل دفن زباله وجود دارد، یکی دیگر از مکان‌های مورد علاقه عقاب ها؛ بنابراین زمان زیادی را در جستجوی غذا در میان این زباله‌ها می‌گذرانند. هرچیزی که به نظر خوشمزه برسد توجه آن‌ها را جلب می‌کند. درحالیکه مردم آنالاسکا عقاب هایشان را دوست دارند، اما بسیاری از آن‌ها عقاب‌ها را آفت می‌دانند. آن‌ها هرجا می‌روید هستند، اما برخلاف کبوتر‌ها که با دیدن انسان فرار می‌کنند عقاب‌ها حمله می‌کنند. اما منظره عقاب‌های این شهر برای گردشگران و تازه واردان جالب است.

شهری که به جای کبوتر عقاب سرسفید دارد  شهری که به جای کبوتر عقاب سرسفید دارد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهری که به جای کبوتر عقاب سرسفید دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..