تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمباران داعشی‌ها در قلمون توسط پهبادهای حزب‌الله + فیلم

بمباران داعشی ها در قلمون توسط پهبادهای حزب الله+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از عملیات "إن عدتم عدنا" حزب الله  فیلمی منتشر شده است که در آن بمباران مواضع تروریست‌های گروهک داعش در قلمون غربی سوریه در نزدیکی مرز با لبنان نمایش داده می‌شود. این ویدئو را مرکز اطلاع‌رسانی جنگی حزب الله منتشر کرده و صحنه‌هایی از فرو ریختن سنگرهای این گروهک در آن مشاهده می‌شود.

گفتنی است عملیات "إن عدتم عدنا" از روز شنبه همزمان با عملیاتی دیگر تحت عنوان "فجر الجرود" آغاز شده است. هدف از این عملیات پاکسازی کوه‎های شرقی این منطقه از وجود تروریستهای ناپاک است.

 

 انتهای پیام/

 حمله پهپادهای حزب الله به مواضع داعش در قلمون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمباران داعشی‌ها در قلمون توسط پهبادهای حزب‌الله + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..