تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی فرنگی قهرمانی جهان - فرانسه/شروع امیدوارکننده الیاسی و مردانی

نمایندگان اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش شمانیوز:مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

* نتایج فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن دوم به شرح زیر است:

* پیروزی روحیه‌بخش الیاسی

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد فیروز توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان گذشت. وی در دور بعد با حامت رستم از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

* شروع امیدوارکننده الیاسی

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم با کنستانتین استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبرو می‌شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف آلکساندروس کسیدیس، دارنده مدال‌های طلا و نقره زیر 23 سال اروپا از سوئد خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی در دور نخست با مورات رامونوف، دارنده مدال نقره 2016 آسیا از قرقیزستان پیکار می‌کند و در صورت عبور از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می‌گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی فرنگی قهرمانی جهان - فرانسه/شروع امیدوارکننده الیاسی و مردانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..