تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایم‌لپس ناسا از خورشیدگرفتگی در آمریکا + عکس

تایم لپس ناسا از خورشیدگرفتگی در آمریکا + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از پدیده‌های زیبای طبیعی که هر از گاهی اتفاق می‌افتد، خورشیدگرفتگی است. خورشیدگرفتگی زمانی رخ می‌دهد که زمین و ماه و خورشید در یک راستا قرار می‌گیرند و سایه ماه روی کره زمین می‌افتد و در نتیجه بخشی از خورشید از دیدها پنهان شود.

شب گذشته، زمین شاهد این رخداد زیبا از نوع خورشید‌گرفتگی حلقه‌ای بود. این اتفاق در  بخشهایی از جنوب آمریکا، آفریقا و اروپا قابل رویت بود. 

ناسا با انتخاب منطقه ای از آمریکا که این پدیده شگفت به وضوح در آن قابل رویت بود، تایم لپس فوق‌العاده ای را  به ثبت رسانده و در صفحه رسمی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

این تایم لپس مربوط به رخداد کسوف بر فراز دریاچه راس آمریکا بعد از 38 سال می‌باشد. 

 تایم لپس ناسا از خورشیدگرفتگی در آمریکا + عکس

انتهای پیام/

ناسا تایم لپس زیبایی از خورشیدگرفتگی در آمریکا را ثبت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایم‌لپس ناسا از خورشیدگرفتگی در آمریکا + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..